REGULAMIN SKLEPU

§1 Postanowienia wstępne

1. Sklep internetowy, dostępny pod adresem internetowym www.maleprzezuwacze.edu.pl, prowadzony jest przez Małgorzatę Gancarz prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) z siedzibą w Sandomierzu, adres: ul. Pallotyńska 1, 27-600 Sandomierz, NIP: 8641966769, REGON: 527655368.

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.maleprzezuwacze.edu.pl oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. 

§2 Definicje

1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: ani beee, ani meee - Małgorzata Gancarz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 8641966769, REGON: 527655368.

3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.maleprzezuwacze.edu.pl

6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

7. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego pod adresem: www.maleprzezuwacze.edu.pl

8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

10. Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

11. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/ usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

13. Przedsprzedaż — proces zbierania przez Sprzedawcę zamówień na Produkty, które będą dostępne w sprzedaży od określonego terminu, i zawierania Umów przed planowanym terminem wprowadzenia Produktów do sprzedaży.

14. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz 827 ze zm.).

15. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).

§3 Wymagania techniczne

1. Do niezakłóconego korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

- urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Firefox, Opera, Safari lub inne,

- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

- włączona obsługa plików cookies,

- zainstalowany program FlashPlayer.

§4 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 

2. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta.

4. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

5. Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

6. W przypadku Umowy obejmującej abonament lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) datą, ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.

7. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

8. Sklep umożliwia nabywanie produktów i usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

§5 Zasady składania Zamówienia

1. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego (bez konieczności rejestracji) należy: 

- wejść na stronę www.maleprzezuwacze.edu.pl

- wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”;

- wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

- kliknąć przycisk “Zamawiam". 

- opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 9 ust. 3.

2. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

3. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

4. Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość email, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

5. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości email, potwierdzającej przyjęcie przez Sklep Zamówienia. Sprzedawca zaleca sprawdzenie przez Klienta, czy wiadomość nie została umieszczona w folderach tj. “oferty” czy “spam”, na co Sprzedawca nie ma wpływu i co, tym samym, nie wpływa na prawa i obowiązki wynikające z zapisów niniejszego Regulaminu.

6. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

§6 Metody dostawy, płatności, czas realizacji zamówienia.

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:

- wysyłka zamówienia na podany w Zamówieniu adres email.

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

- Płatności przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy,

- Szybkich płatności elektronicznych (Przelewy24),

- Płatności kartą płatniczą (Przelewy24),

- PayPal.

3. Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak webinar, e-book, kurs online itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia, wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego lub kursu online w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania przelewu.

§7 Usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.

2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie, które prowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą umowy. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności posiadania konta w Sklepie.

3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

4. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

5. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@maleprzezuwacze.edu.pl W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

§8 Kursy on-line oraz produkty elektroniczne

1. Kupujący zobowiązany jest korzystać z platformy e-learningowej w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:

- korzystać z platformy w sposób niezakłócający korzystanie przez pozostałych jej użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,

- nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w platformie jakimkolwiek osobom trzecim,

- nie rozpowszechniać kursu, szkolenia ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.

2. W razie korzystania z platformy kursowej w sposób sprzeczny z ust. 1 powyżej, Sprzedawca zachowuje prawo do stałego zablokowania Kupującemu dostępu do platformy.

3. Realizacja zamówienia obejmującego produkt elektroniczny taki jak webinar, e-book, kurs online itp. następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Kupującego w formularzu zamówienia, wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu elektronicznego lub kursu online.

4. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa w ust. 3, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.

5. Z chwilą pierwszego zalogowania się do webinaru, videoporadnika, szkolenia, lub kursu online w ramach platformy kursowej, treści cyfrowe stanowiące zawartość kursu uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.

6. W przypadku kursów online i webinarów, dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie na stronie Sklepu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Kupujący utraci do nich dostęp.

§9 Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 5 niniejszego Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres e-mail Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 4 dni robocze od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie automatycznie anulowane. 

§10 Prawa własności intelektualnej

1. Sprzedawca niniejszym informuje Kupującego, że prawa autorskie produktów elektronicznych, webinarów, kursów, szkoleń, videoporadników online, a także jakiekolwiek dostępnych w Sklepie treści cyfrowych, przysługują Sprzedawcy. Umieszczone na Produktach logotypy oraz znaki towarowe należą do Właściciela.

2. Bezprawne rozpowszechnianie treści lub materiałów, o których mowa w ust. 1 powyżej, skutkować będzie odpowiedzialnością cywilną lub karną.

3. Każdy Uczestnik kursu, szkolenia, videoporadnika online zobowiązany jest podpisać Umowę, zapoznać się z dołączonym do Umowy - Regulaminem uczestnictwa, a także podpisać deklarację poszanowania praw własności intelektualnej.

§11 Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

3. Oświadczenie powinno być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.

4. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

5. Vouchery imienne nie podlegają dalszej odsprzedaży i przepisaniu na inne dane.

6. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,

- o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

- która została zawarta w terminie równym lub krótszym niż 14 dni do daty realizacji usługi, której efektem jest zakup Produktu.

7. W przypadku zwrotu środków, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§12 Reklamacja

1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 

2. Prawa konsumenta, w tym prawo do rękojmi przysługuje również przedsiębiorcy, który dokonuje zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, czyli nie pobiera rachunku, czy faktury na dane firmowe przedsiębiorcy.

3. Użytkownik nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna; żądać wymiany rzeczy na wolne od wad albo usunięcia wady. Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.

4. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres: kontakt@maleprzezuwacze.edu.pl

5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanej rzeczy w Sklepie (np. kopia faktury, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, numer transakcji, etc.) oraz oświadczenie o którym mowa w §7 ust. 5. Sklep w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Nabywcy i powiadomi go o dalszym postępowaniu.

6. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji Produktu przez Klienta.

§13 Dane osobowe w sklepie internetowym

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2. Dane osobowe Klientów zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania w każdej chwili.

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży, skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. 

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta.

§14 Postanowienia końcowe

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest:

- zmiany przepisów prawa

- zmiany sposobów płatności i dostaw

- zmian wewnętrznych ustaleń

w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:

- Kodeksu Cywilnego;

- ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;

- ustawy o prawach konsumenta,

- ustawy o ochronie danych osobowych. 

3. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: 

http://ec.europa.eu/consumers/odr

PRZYDATNE LINKI:

KONTAKT:

kontakt@maleprzezuwacze.edu.pl

SOCIAL MEDIA:

www.maleprzezuwacze.edu.pl © Copyright 2023